MY FAVORITE YOUTUBERS #2

Ahojte, na dnes som si pre vás pripravila už po druhý krát moje obľúbené (menej známe) youtuberky. Kedže sa vám ten minulý článok veľmi páčil, boli na uňho pozitívne reakcie, rozhodla som sa napísať ďalší článok z touto tématikou. Ak ste nečítali prvý článok, kliknite SEM.  Opäť to budú trošku menej známe youtuberky, pretože vám chcem dať inšpiráciu na koho sa pozrieť. Bude to mix slovenských a českých dievčat.  



Prvá youtuberka je Alex, z kanálu Alex- kosmetika. Jej videa sú prevažne beauty, ale nájdu sa aj tie fashion. Najradšej si od nej pozriem recenzie, ktoré točí pomerne často. Verím že si každý obľúbi jej príjemný hlas. 



Späť na Slovensko. Táto dievčina je z kanálu Patra Bene. Točí prevažne zábavné videa, plné radosti a energie. Musím povedať, že je naozaj vidieť že si na videách dáva záležať a presedí nad ich úpravou dlhý čas. Je naozaj skvelá. 


 


A zase do Česka. Táto youtuberka je podľa mňa známejšia, takže ju asi väčšina poznať budete, ale aj tak som sa ju sem rozhodla dať. Je to Helenka z kanálu Hell Navrátilová. Je beauty a fashion youtuberka, ktorá má úžasnú kvalitu videí! 


Poslednou youtuberkou ktorú vám dnes ukážem je Kate Tv. Je to slovenka, ktorý točí taký mix fashion, beauty, zábava. Rada sa na ňu pozerám. 







To by bolo pre tento článok všetko. Ak by ste mali záujem aj o 3 diel, tak by som ho napísala, pretože myslím že by som ešte mala koho dať. 


Poznali ste tieto youtuberky? Dala som vám nejaký tip? 






CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Poznala som Alex :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikoho neznám, takže pro mě rozhodě super inspirace, děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť