MY NAIL POLISH COLLECTION part 1

Ahojte, dnes som si pripravila (podľa mňa), veľmi zaujímavý článok. Tieto tipy článkov aj videí na naozaj veľmi bavia, takže som sa rozhodla vám napísať o mojej zbierke lakov.

Musím sa priznať, že som vážne lakomaniak. Milujem laky, a najradšej by som vykúpila celú drogérku. No aj napriek tomu, nemám lakov extra moc. Povedala by som že taký priemer. Napočítala som ich 26, som rada že to nieje vyššie číslo, pretože by som ich asi nedokázala vypotrebovať, a vyschli by. Dnes vám ale neukážem všetkých 26 lakov, pretože by sme tu boli asi do rána. Najskôr som chcela, ale zistila som že je to moc na dlho. Ja nemám rada dlhé články, preto ich nechcem ani písať. Takže za nejakú dobu sa môžte tešiť na druhú časť!








Rozdelila som ich na niekoľko kategórií. 
Prvá kategória sú modré a podobné laky. Tu mám len dva, a to mint od miss sporty v odtieni 4147. Tento lak je fajn, píše sa a ňom, že by mal vydržať 10 dní, čo nieje pravda ale vydrží tak okolo tých piatich dní, a potom sa začne odlupovať. Stačí jedna vrstva, a hneď vyčarí farbu ako na obale. 
Druhým lakom je lak od Catrice v neviem akom odtieni, pretože ho mám už dlho a nápis a mi ošúchal. Každopádne, s týmto lakom som spokojná. Vydrží tak štyri dni, doporučujem dávať dve vrstvy. V jednej je taký bledší. 

 


Druhou kategóriou sú laky do ružova. Tu sa nachádza celkom päť lakov.
Prvý lak ktorý tu vidíme, je lak od Gabriella Salvete z rady Enamel v odtieni 119. Tento lak je viac vodový, na čo nie som zvyknutá takže ma to trochu štve. Musia sa naniesť minimálne dve vrstvy, pretože po prvej vôbec nekryje, len zanechá ľahký farebný nádych. Naopak má veľmi lákavé a luxusné balenie.
Vedľa neho leží lak od Essence z rady I <3 trends v odtieni 07 hope for love. Tento lak je úplne podľa mojích predstáv. Kryje už po prvej vrstve, vydrží cca 4 dni, čo mne úplne stačí. Páči sa mi jeho štetec. Farba je presne môj štýl.
V strede leží lak od miss sporty v odtieni 5084. Na tento lak sa  nemusím vôbec rozpisovať, pretože mám na neho rovnaký názor ako na ten vyššie. 
Ďalší tu leží lak od Maybelline z rady Colorama, ktorý mi moc nesadol. Asi to bude preto že som od neho očakávala príliš veľa. Zo všetkých strán som na neho počula chválu, tak som si ho kúpila ale nieje to žiadna bomba. Nehovorím že je zlý, je fajn ale po tom čo som sa o ňom dopočula, som mala iné očakávania. 
Posledný je lak od Rimmelu z rady 60 seconds v odtieni 405 rose libertine. Tento lak, som vyhrala v giveaway a je naozaj skvelý! Celkovo mám laky od Rimmelu veľmi rada, a tento nieje výnimkou. Krásne drží aj 7 dní, čo sa mi moc často nestáva. Rýchlo zasychá, čo na nich úplne milujem.




Máte nejaký z týchto lakov? Aký naň máte názor? 
Chcete druhú časť? 


CONVERSATION

1 komentárov: