POKRAČOVAŤ / NEPOKRAČOVAŤ

Ahojte, dnešní článok mal byť 7 deň výzvy, ale nebude to on. V tomto článku sa vás chcem na niečo opýtať tak poďme na to.












Iste viete, že pred týždňom som sa rozhodla podniknúť blogerskú výzvu a aj som ju dodržiavala, myslím že by sa mi ju podarilo dodržať aj do konca. 

Pozerala som si štatistiky, a zistila som že články s touto výzvou nemajú dobrú sledovanosť.. Nechcem aby to teraz vyznelo že mi ide len o sledovanosť, to nie, ale chcem písať články ktoré vás budú baviť. 



Zmieňovaná výva




Preto sa vás chcem spýtať na to či chcete aby som v tejto výzve pokračovala alebo s tím mam seknúť. Ocením keď mi napíšete na to váš vlastný názor, nezáleží na tom či bude pozitívny alebo negatívny. 

Ak by ste chceli aby som v nej pokračovala, zajtra by bol článok na 7 deň. Ak nie tak by som pokračovala v článkoch tak ako pred výzvou. 

Je to len a len na vás. 


Chcete aby som vo výzve pokračovala alebo nie? 


CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Asi nie :) nechaj to tak a začni písať nejaké iné články :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taková výzva je dobrý návod, o čem psát, ale popravdě moc dlouhá. Každopádně proč si z ní nevybrat témata, co se ti líbí, a nepsat články o nich? Třeba více "dní" v jendom, jednou za čas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľmi dobrý nápad! :) ďakujem, ešte si to premyslím :)

      Odstrániť
  3. Nemusíš sa toho až príliš pridržiavať. Stačí, ak si vyberieš už len nejakých 5 článkov, resp. len také, ktoré ťa zaujmú, a napíšeš na tú tému nejaký dlhší článok, presne o tom, čo si myslíš atď..

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvoj návrh ma vážne zaujal! :) asi to tak aj urobím :) ďakujem

      Odstrániť