Christmas TAG

Ahojte, dnešní článok bude táka ta klasika ktorú môžte vidieť na väčšine blogov a Youtube kanáloch. Povedala som si prečo nenapíšem tento článok aj ja a tak ho tu máte. Je to síce už tak na poslednú chvíľu ale ešte stále je čas.








1. Tvoj obľúbený vianočný film?
- Musím sa priznať že také tie klasické Československé staré filmy moc nemusím. Teda mám rada jednu a to Bol raz jeden kráľ ktorú proste všetci doma pozeráme. Ale takého Mrázika ani Popolušku nepozerávam. Mám radšej americké vianočné komédie ktoré ma vždy pobavia.



2. Tvoja obľúbená vianočná farba?
- Neviem ako vy, ale ja mám celoročne obľúbenú tú istú farbu a nezáleží na tom či sú Vianoce alebo čokoľvek iné. Ale ak by som mala vybrať farbu ktorá sa mi páči na dekoráciách a stromčeku tak je to zlatá.

3.Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
- Asi tak včera, predvčerom. Áno som strašná ale jednoducho nedokážem sa naladiť do vianočnej nálady skôr. Až keď začnú Vianoce klopať na dvere.


4.Máš adventný kalendár?
- Nie nemám. Adventný kalendár som mala naposledy keď som mala asi 10. A neviem či som jediná ale nikdy som čokoládky v ňom nezjedla hneď alebo proste inak ako každý deň jednu. V tomto som bola naozaj prísna a neznášala som keď sestra vyjedla hneď všetky čokoládky :D


5. Aký je tvoj typický vianočný deň?
- Nič zvláštne, celý deň viac menej relaxujem, pozerám rozprávky, jem cukrové a staviam stromček. Áno staviame ho až na štedrý deň. Pomáham pripravovať všetko na večer.


6.Čo večeriate na Vianoce?
- Na štedrý deň večeriame najskôr ovocie (kúsok mandarínky, banánu a jablka), oblátku s medom, hríbovú omáčku a klasiku kapra so zemiakovým šalátom.


7. Máte nejaké vianočné tradície?
- Ani nie, len to čo som spomínala vyššie že jeme oblátku a ovocie, staviame stromček až na štedrý deň. Občas hádžeme orechy do kútov.


8.Živý alebo umelý stromček? 
- Zatiaľ sme doma mali vždy len umelý. Myslím si že krajšie a lepšie je mať živý, pretože tá vôňa ihličie.. patrí to k tomu ale kedže som si to ešte nevyskúšala tak umelý.





9.Tvoje obľúbené vianočné cukrové? 
- Úplne najradšej mám linecké. Veľa cukrového ani rada nemám. Len naozaj pár druhov. Mám rada ešte medovníčky a karamelovo-burizónové guličky. Iné nejem.







Zhodneme sa v niečom? Ako prežívate Vianoce vy? 



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára