EOS lip balm - Recenzia

Ahojte, o tomto článku som vám už vravela v nákupoch kde som ukazovala eos ktorý som si kúpila. Preto som sa rozhodla, že hneď ďalší článok bude sľúbená recenzia.
Mňa osobne bavia čítať všetky rôzne recenzie a hlavne na eos, pretože keď som ho nemala, tak som po ňom túžila a stále váhala či kúpiť alebo nie. Nakoniec ho teda mám.








Eos, všetci ho veľmi dobre poznáme. Ten slávny a najlepší balzám. Vždy som po ňom túžila, a keď som ho uvidela v dm, tak som ho jednoducho musela mať. V dm mali na výber 3 druhy, a to summer fruit, strawberry sorbet a sweet mint. 
Naozaj veľmi dlho som si vyberala ktorý si kúpim. Rozhodla som sa pre strawberry sorbet, ani neviem z akého dôvodu práve tento. Stál 7,99 čo nieje síce najmenej ale tak chcela som ho.




Balenie: Balenie eosu je veľmi kvalitné a roztomilé. Určite si ho mnoho ľudí kúpilo len vďaka nemu.


Vôňa: Vôňa je naozaj veľmi výrazná a sladká. Mal by mať vôňu jahodového sorbetu, ale mne to skôr pripomína niečo extra sladké. Najviac podobné to je takým tím žuvačkám. Určite viete aké myslím.  Ale páči sa mi.


Konzistencia: Tak tá je normálna balzámová, ale čo sa mi na ňom naozaj veľmi páči je to, že je matný. Nemám rada také tie lesklé balzámy, ktoré sa strašne moc lesknú. Taktiež som rada za to, že je  bezfarebný, nemám moc v láske farebné balzámy. 



Hydratácia: Konečne sa dostávame k tomu najpodstatnejšiemu. Z hydratáciou som nadmieru spokojná. Pery krásne vyživí. Cítite ako sa vám s nimi vážne niečo deje. Výdrž je tiež dobrá. 






Len jedna zlá vec je tá, že mi ho je ľúto používať. Rozhodla som sa, že ho budem používať až keď miniem nejaký čo mám tak do polky vypotrebovaní.





Máte doma eos? Akej príchute? Aký na nho máte názor? Ak ho nemáte, chceli by ste ho? 


CONVERSATION

1 komentárov:

  1. EOS mám v mentolovej verzii, ktorá navyše pery príjemne chladí. Podľa mňa sú to fakt skvelé balzamy na pery.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť