Obľúbenci za mesiac Apríl

Dnes som sa rozhodla že pre vás napíšem článok o mojích obľúbencoch za mesiac Apríl, kedže sa pred pár dňami skončil a je najvyšší čas na napísanie tohto článku :)



1.Obľúbená riasenka? 
- poslednú dobu som si hrozne moc obľúbila riasenku od Mary kay. Neviem presne ako sa volá pretože ju mám už zošúchanú ale pokúsim sa nájsť fotku a dám vám ju sem :)

Riasenka Mary Kay



2.Obľúbený make-up/korektor? 
-Korektor určite catrice camuflage creame a make-up rimmel london match perection ktorý môžte vidieť na obrázku :) 

3.Obľúbená kniha? 
-Na vine sú hviezdy od Johna Greena.. viem že je to už staršie a všetci to už dávno prečítali, ale ja som sa k nej dostala až teraz a konečne som ju prečítala 

4.Obľúbená pieseň? 
-hmm, musela som dlho premýšlať aby som sa rozhodla ale nakoniec volím Major Lazer a DJ Snake - lean on 


To by bolo všetko, viem že je to kratšie ale nechcem sem dávať otázky na ktoré neviem odpoveď. Ako napríklad obľúbený film keď nemám obľubený film.. Budem rada keď mi dolu v komentároch napíšete aké a o čom by ste chceli články :) 



CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára