Nákupy za mesiac Apríl

Je najvyšší čas aby som sem dala nákupy kedže už pár dní je Máj.. Dúfam že som na nič nezabudla, ak áno tak ma to veľmi mrzí..


1.John Green - Podstata o predvídateľnosti Katherin 
Zatiaľ som túto knihu ešte nezačala čítať ale veľmi sa na ňu teším. Počula som na ňu veľa dobrých ohlasov. Milujem čítanie kníh ale len zriedka si nejakú kúpim, vždy si skôr niečo dobré požičiam. No zašla som do kníhkupectva a nemohla som tam túto knihu nechať :) Ak by ste chceli po prečítaní recenziu tak mi to prosím napíšte :)



2.Baby lips 
Všetci veľmi dobre poznáte baby lipsy. Toto je môj prvý, aj keď ho všetci už učite veľmi dávno máte. Stále sa o ňom hovorilo tak som si ho po dlhej dobe kúpila :) ale nevidím v ňom nič extra. Je fajn ale nerozumiem prečo sú okolo neho také veľké ošiali, ako keby to bol zázrak. Mám ho celkom rada ale nieje to niečo čo by som musela mať :)
3. Catrice- All matt plus (púder) 
S tímto púdrom som osobne spokojná :) spraví to čo má a to mi stačí. Z matní aj keď nevydrží moj dlho ale čo by ste chceli od takého lacného púdru. Za túto cenu sa to podľa mňa oplatí. 
4. Maybelline - Affinitone make-up 
Ešte som ho neskúšala takže nemôžem o ňom nič napísať.

5.Catrice- Camuflage cream 
Tento korektor je môj obľúbený, toto je moje druhé balenie a som s ním nadmieru spokojná, zakryje všetky nedostatky, kruhy pod očami, všetko. A navyše je za veľmi nízku cenu.
6.Essence - Lak v odtieni 07 hope for love
Takúto farbu dosiahnete to dvoch vrstvách čo je celkom fajn. Plus je aj to že zasychá pomerne rýchlo. Ale vadí mi že nevydrží viac ako dva dni(mne :D). Ale za tú cenu je dobrý a určite sa u mňa nestratí.
7.Telové mlieko od dm značky Balea (cocos & sheanuss) 
Toto mlieko naozaj krásne vonia, ešte som ho nevyskúšala ale ta vôňa je krásna. Počula som na neho už nejaké recenzie, tak dúfam že bude fajn :) 

8. Sprchové gély od Balei 
Vyskúšala som zatiaľ len ten fialový(Banana dream) a je dobrý. Nieje to nič extra ale čo by ste chceli od takej lacnej značky. Ja osobne mám značku Balea rada a som s ňou celkovo spokojná. Aj tieto sprchové gély sú dobré, skvelo voňajú a splnia úlohu. 

9.Odlakovač od Ebelin 
Toto je už moje druhé balenie a som s ním spokojná, lak odstráni bez problémov a je za veľmi výhodnú cenu. 

10.Nivea creame
Tento krém všetci dobre poznáte. Ja ho mám veľmi rada, som s ním spokojná. Mýslím že k nemu viac hovoriť nemusím :) 

 11.Náúšnice-perličky
Tieto náušnice stáli 1-2eura v New Yorkeri, takže som ich tam proste nemohla nechať. Chýbajú mi tam ešte obyčajné biele a modré ale tie som nemohla nájsť. Mám ich rada, hodia sa ku všetkému. 
12.Vty tenisky 
Tieto tenisky stáli okolo 15eur v deichmanne, čo je úplne úžasne. Sú pohodlné, dobre sa v nich chodí. Sú to obyčajne plátenky na celkom dosť vysokej podrážke. 
13.Tričká z New Yorkeru 
Sú veľmi pohodlné, mám ich moc rada. Ešte som ich síce moc nevynosila kedže na to ešte nieje vhodné počasie ale teším sa na ne. Sú trošku kratšie ale to mám rada. Stáli neuveritelních 2,90eura! 
14.Mikino-tričko z New Yorkeru 
Z vnútra je príjemne hrejivá. Mám ju rada, už som ju mala niekoľko krát na sebe a nikdy mi v nej nebola zima. Taktiež nestála moc, okolo 13eur. 





To by bolo všetko :) Kúpila som si ešte nejaké spodné prádlo, ponožky a podobne ale to asi nieje nutné sem dávať :D ak by ste mali záujem o recenziu na čokoľvek s tohto, veľmi rada ju urobím :) 
Tak zatiaľ ahojte ^^ 









CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára