Common White Girl TAG :)

Rozhodla som sa že spravím ďalší tag, a to common while girl tag. Dúfam že sa vám bude páčiť :)



1.Tvoj obľúbený nápoj zo Starbucks? 
  - Asi to je nečakané ale starbucks som ešte nikdy nemala a popravde ma to ani nejak neláka :)






2.Ako dlho ti ráno trvá príprava? 
 -Beriem to tak že sa myslí keď je škola :) Trvá mi to cca 50 minút úplne zo všetkým.




3.Koľkokrát sa denne od fotíš? 
  -To sa veľmi líši.. Niekedy mám náladu a fotím sa skoro stále ale keď mám taký deň že som len doma a oddychujem tak aj ani raz :) Ale nepočítam fotky vecí, okolia a podobne.




4.Koľko máš odoberateľou na instagrame a koľko tam máš fotiek? 
-Fotiek mám 20 a odoberateľou 129 :)



5.Hovoríš niekedy "LOL" alebo "OMG" nahlas? 
-Nie, príde mi to trápne a detinské(tím nechcem nikoho uraziť!)



6.Nosíš tie isté veci aj druhý deň? 
-Veci na doma áno ale také do školy ani nie, len fakt občas :)



7.Si rasistická? 
-Nie! a nikdy nebudem.. Nenávidím keď niekto niekoho uráža, vyhýba sa mu len preto že je zo sociálne slabších rodín, že má inú farbu pleti, nemá dokonalú postavu a podobne.. Všetci sme ľudia




To by bolo pre tento tag všetko :) Napíšte mi do komentáru názor a čo by ste chceli za články :)
ďakujem

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára