TMI Tag

Ahojte :) som tu po dlhšej dobe z novým článkom, dnes to bude opäť TAG :) užite si to..





 Čo máš na sebe ?
-Tepláky a staré rozťahané tričko (veď som doma :D )
 Bola si už niekedy zamilovaná ?
-Samozrejme, myslím si že každý bol/je :)
 Zažila si už niekedy hrozný rozchod ?
-Ano, ale nie zase tak moc strašný :)
 Koľko meriaš ?
-168cm :))



 Koľko vážiš ?
-To je prísne tajné :D
 Máš nejaké tetovanie ?
-Nie nemám ale chcela by som také menšie niekedy v budúcnosti :)
 Máš nejaký piercing ?
-Ak sa počítajú ušné dierky za piercing tak áno, ale inak nie :)
 Obľúbený seriál ?
-Na seriály sa vôbec nepozerám, takže neviem povedať :)
 Niečo, čo ti chýba ?
-Ak to má byť nieČO tak asi daľšia kopa oblečenia a kozmetiky :D
 Znamenie vo zverokruhu ?
-Kozorožec :)
 Aký by mal byť tvoj partner ?
-Milý, chápavý, zábavný ale hlavne aby ma ľúbil :)
 Obľúbený citát ?
-Ver, bež dokážeš
 Obľúbená farba ?
-Biela, čierna a modra :)
 Hlasná alebo tichšia hudba ?
-Jednoznačne hlasná
 Kam ideš keď si smutná ?
-Do svojej postele
 Ako dlho ti trvá kým sa osprchuješ ?
-Záleží na tom či si umývam vlasy alebo nie, ale cca 15 minút
 Ako dlho ti trvá kým sa ráno prichystáš ?
-Práve som to počítala a zistila som že 50 minút :D
 Posledná kniha, ktorú si čítala ?
-Papierové mestá od Johna Greena (odporúčam)
 Kniha, ktorú momentálne čítaš ?
-Poučka o podstate Katherin od Johna Greena (tiež odporúčam)
 Posledný seriál, ktorý si pozerala ?
-Tak to vážne neviem, ale asi Panelák :D
 Posledná osoba, s ktorou si sa rozprávala ?
-Mama, dnes ráno
Obľúbené jedlo ?
-Grilovaný losos <3
Miesto, ktoré by si chcela navštíviť ?
-Chcela by som precestovať viac menej celý svet, spoznať veľa cudzích krajín :)
 Miesto, ktoré si navštívila naposledy ?
-Ak to beriem ako zahraničie tak Taliansko :)
 Na aké hudobné nástroje hráš ?
-Na žiadne :D
Kto by mal byť ďalší kto zodpovie tieto otázky ?
-Všetci čo toto čítajú a majú blog :3





Do komentára mi prosím píšte aké články by ste chceli :) ďakujem :3

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára