100 otázok na ktoré sa nikto nepýta

Ahojte, toto je môj úplne prvý článok. Dúfam že sa vám tento blog bude páčiť a obľúbite si ho :) Na začiatok sem dám Tag 100 otázok na ktoré sa nikto nepýta, aby ste o mne niečo mohli zistiť. Budem rada keď mi dolu do komentárov napíšete aké články by ste radi uvítali. :) Niektoré(väčšinu :D) otázky som vymazala pretože boli vážne hlúpe a nechcela som ich sem zbytočne dávať :)


1.Spíš s otvorenými alebo zavretými dvermi? 
-určite zo zatvorenými. S otvorenými by som asi nezaspala :D



2.Berieš si domov šampóny a kondicionéry z hotelu? 
-viem že väčšina ľudí to robí ale ja to vážne nerobím :D :)

3. Spíš zo zatiahnutými závesmi alebo závesmi? 
-áno, ale v pohode zaspím aj s nezatiehnutými :)

5. Používaš post-it nálepky? 
-áno, používam ale nie som do nich zase blázon :D

6. Vystrihuješ si kupóny bez toho aby si ich použila? 
-nie, vždy ich použijem alebo ich niekomu dám :)

8. Máš pehy? 
-nie, pehy nemám :)

9. Usmievaš sa vždy na fotkách? 
-určite nie, vždy mám iný ksicht :D

10. Čo ťa najviac u ľudí rozčuľuje? 
-Keď klamú, robia sa dôležitými, myslia si o sebe že sú bohovia, ubližujú

17. Ako veľká je tvoja postel? 
-v izbe mám dve postele, jedna je obyčajná jednolôžková a druhá je taká o niečo väčšia ako obyčajná ale zase menšia ako manželská.. Spím stále na druhej :D

19. Vadí ti keď chalani nosia ružovú? 
-určite nie :) je ich vec čo si nosia a čo nie

21. Aký je tvoj najobľúbenejší film? 
-no, nemám jeden. Mám veľa obľúbených ale prvé čo ma teraz napadajú sú- na vine sú hviezdy, Vlk z wolf street, veľký Geastby, focus :)

36. Kedy bežne chodíš spať? 
-asi to bude pre väčšinu zvláštne ale tak okolo 22-23..
3
37. Si lenivá? 
-ako kedy ale skôr nie :)

53. Sú pre teba Vianoce stres? 
-na jednu stranu áno ale na druhú vôbec nie :)

57. Veríš na duchov? 
-áno verím.

62. V čom spíš? 
- V mužskom veľkom tričku a gaťkách

69. Brala si niekedy hodiny tancovania? 
-chodila som 7 rokov na tanečnú :)

87. Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži? 
-nie, nikdy -_-

98. Tvoja obľúbená farba? 
-modrá,fialová a biela <3



Budem rada keď mi napíšete ako sa vám tento Tag páčil a či ste spokojný :) a tiež čo by ste chcely aby som písala.






CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára