WHAT IS MY PHONE / ČO JE V MOJOM MOBILE

Ahojte, dnes je neuveriteľné teplo, potím sa tu a za chvíľku asi umriem. Na šťastie tu mám ventilátor.

No ale poďme už k článku.. Na dnes som si pre vás pripravila článok „čo je v mojom mobile". Neviem ani prečo som sa ho rozhodla napísať, len ma baví pozerať/čítať toto u ostatných blogeriek/youtuberiek. Dúfam že to baví aj vás, a dá vám tento článok nejakú inšpiráciu. Bude to trochu dlhší článok, tak si choďte pripraviť čajík/kávu/kakao, alebo niečo na zahryznutie! Nebudem to už ďalej okecávať a poďme na to.


Zdroj: We Heart it 





Mám sony xperia m2, a som s ním spokojná. Batéria vydrž dlho, celkom fajn fotí a má dostatok miesta. 



Nebudem vám podrobne aplikácie opisovať. Aj tak ich určite poznáte! 






Na zamykacej ploche mám obrázok stiahnutý z We Heart it, ale často si tapety mením, takže nieje isté že teraz tam stále mám túto tapetu (:D). Ako si môžte všimnúť bolo práve 19:49. 




Keď zadám môj kód, zobrazí sa mi hlavná strana (pochopiteľne). Tapeta je opäť z We Heart it. Mám tu nejaké zložky, a jednoducho veci ktoré najviac využívam. 
V zložkách nemám len dve aplikácie a to Dropbox a slovník. 
Slovník vám opisovať nemusím, všetci vieme ako slovník funguje, ale musím ho len a len odporúčiť! Vždy mi pomôže a nepotrebujete wifi. 
Druhá appka je Dropbox, kam si ukladáte fotky a nezaberá vám to miesto v mobile.





Ako prvú zložku tu mám zložku s názvom „Music". Mám tu pochopiteľne aplikácie ktoré súvisia z hudbou.
Youtube a Spotify všetci poznáme.
Shazam je vynikajúca aplikácia na to, ak hrá niekde pesnička, ktorá neviete ako sa volá, tak si to len jednoducho zapnete a ono vám ju vyhľadá. Jediná nevýhoda je v tom, že musíte mať k dispozícií wifi.




Ďalšia zložka, nesie názov „Social". Mám tu rôzne sociálne siete, ale aj iné veci ako chrome, obchod play.. 
Instagram, Messenger, Chrome, Snapchat, Obchod play, Ask, Twitter a Facebook nemusím vôbec predstavovať. 
Zostáva nám tu ešte Fling a Vine. 
O Flingu som vám už v jednom článku hovorila, takže ak ste ho čítali tak viete že funguje na podobnom princípe ako Snapchat. 
Vine zrejme tiež poznáte, pozeráte tam "Viny" (krátke videa) ľudí. Sú tam rôzne kategórie, ako humor, DIY, Animal a veľa ďalších.


Myslím že tieto hry poznáte, no aj nie tak vám ich teraz stručne predstavím. 
V hre "aa" sa snažíte triafať malé guličky do veľkej guličky (áno, určite to chápete) ale určite to už všetci poznáte. 
Cow Evolution je veľmi skvelá a jednoduchá hra. Spájate tak kravy dokopy a tím získavate väčšie kravy. Aj to už asi poznáte.



Nad názvom tejto zložky som pomerne dlho premýšľala, a nakoniec som sa rozhodla pre názov „Clean", ale je to taký mix.
Mám tu Clean Master čo je na čistenie mobilu od zvyškov aplikácií a všetkého čo je v mobile nepotrebné. 
1Tap Boost sa vytvorilo z aplikácie Clean Master, a funguje to tak, že len na to kliknete a vyčistí vám to mobil. Nemusíte otvárať Clean Master.
AntiVirus je jednoucho antivirus (:D) 
Battery Doctor je na šetrenie baterky, ale uprimne? Nevydím v tom rozdiel. Ale je to fajn aj v tom že vám tak ukáže aj teplotu mobilu a rôzne ďalšie vecičky. 
Šetrenie súvisí s Battery Doctor, tak ako Clen Master z 1Tap Boost. 


   

 V poslednej zložke mám všetko čo nejak súvisí z fotkami. 
InstaSize vám jednoznačne doporučujem!  Táto aplikácia vám dá fotku do štvorca, takže sa vám na Instagram zmestí celá! + tam máte aj nejaké tie filtre, ale tie ja nepoužívam.
Na ne tu mám aplikáciu PicsArt, čo používam na úpravu fotiek. 
We Heart it je na likovanie a sťahovanie obrázkov. 






Napokon, keď dolu stlačím "Aplikácie" otvoria sa mi všetky aplikácie. Na ploche mám vlastne všetky tie čo používam, takže tieto sú už len také čo tam boli a používam ich minimálne. 






Ak máte nejaké otázky ohľadne niektorej z aplikácií, nebojte sa a spýtajte sa v komentoch! 



Sú nejaké aplikácie, ktoré nemám a radi by ste mi ich odporučili? 
Čo hovoríte na moje aplikácie? 


CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára