ZOOT.SK

Ahojte, predtým ako začnem z článkom, chcem sa vám "pochváliť", že sa mi konečne rozbehli prázdniny! Prvé tri dni prázdnin boli  extrémne nudné, a ja som sa už bála že tak prežijem celé prázdniny. Našťastie sa to obrátilo dobrou cestou, a začalo sa niečo diať. Kiežby to tak bolo celé prázdniny. Ako prázdninujete vy? Boli ste niekde?



Ale teraz už k článku. Dnes mám pre vás niečo, čo ste na tomto blogu ešte bohužiaľ nemali šancu vidieť. Ja mám z toho veľkú radosť, a myslím že takýto typ článkov máte/budete mať radi aj vy! Lebo ja ich milujem!

Pýtate sa, čo to teda je?
Ja vám to teda už konečne poviem. Ide o stránku ZOOT. V tomto článku vás bližšie oznámim s týmto e-shopom a nákupom s ním.
Myslím že už by som na to mala ísť, a viac sa zbytočne nerozkecávať.





Hneď na začiatok, vám musím prezradiť tú najlepšiu vec, ktorú tento e-shop skrýva. Poštovné je pre všetkých zdarma! To je podľa mňa úžasné, pretože veľa krát sa stáva, že za poštovné utratíte pomaly toľko ako za tovar. Neviem ako vás, ale mňa vysoké poštovné odrádza od nákupu. Nízke/žiadne naopak núti niečo kúpiť. 


Design e-shopu je prehľadný, ľahko tam nájdete to čo potrebujete. 
Ďalšia super vec je komunikácia ak niečomu nerozumiete. Okamžite vám odpovedia a poradia! Ja som dostala odpoveď do pár minút (cca 10). Takže ak by ste mali nejaké otázky, ohľadom platenia, alebo čohokoľvek iného, nebojte sa spýtať na ich emaile! 


Čo všetko tam môžete nájsť? 
Uvedomila som si že som vám vlastne ani nepovedala čo sa na tomto e-shope dá zakúpiť. Je to veľké množstvo oblečenia, ako pre ženy, tak aj pre mužov. + tiež užitočné veci do domácnosti, obuv a veľa ďalšieho. 



Ak nemáte času na rozdávanie, a máte predstavu čo asi približne chcete a na akú príležitosť, máte možnosť kliknúť na "tag" ako napríklad do prácena doma a veľa ďalších. 


Ich kolekcie zaujmú naozaj všetkých! A hlavne často na ne majú výpredaje! 


Mne osobne sa najviac páči kolekcia Léto v šatníku. No ak sa vám nepáči zrovna táto kolekcia, určite si tam nájdete inú, takú ktorá bude podľa vaších predstáv! Ale pozor, kolekcie rýchlo končia! 


Všetci poznáme známe hrnčeky Keepcup, aj tie si tu môžte zakúpiť za skvelú cenu! Stačí kliknúť SEM a vybrať si pre vás ten správny. 





Zháňate kvalitný, trendový vak za dobrú cenu? V tom prípade aj ten nájdete na zootu. Klikni SEM a vyber si! No že sú krásne! Majú aj zozadu znak Zootu! No nieje to super?



Takto by som vám tu produkty mohla ukazovať do rána. 
Táto stránka ma veľmi zaujala, všetkým čo som vám tu napísala. Určite sa na ňu pozrite a niečo objednajte. Nájdete tam veľa krásnych vecí! 






Nakupovali ste už zo Zootu? Ako sa vám tento e-shop páči? 





CONVERSATION

2 komentárov: