Tipy na darček pre ňu!

Ahojte, po dlhšej dobe opäť nový článok. Áno, už dlhšie nebol článok ale nebol čas a ani chuť. Ale chcem to už napraviť a naozaj pridávať články pravidelne.. Dnes som si pripravila článok s tipmi na darček pod stromček pre ňu! Či už to bude pre mamu, starú mamu, kamarátku, sestru, je to len a len na vás!



 




1. Hneď prvé čo mi prišlo na um bola darčeková poukážka na čokoľvek! Je to taký možno zvláštny tip, ale myslím si že poteší keď neviete čo dotyčnej dať a bojíte sa, že sa netrafíte do vkusu. Mňa by to teda potešilo. Môžte darovať poukážku na nákup v drogérií, e-shope, obchode s oblečením, jedlom... 


2. Mixit! Ak poznáte niekoho kto je vášnivým priaznivcom zdravej stravy tak toto ho len poteší! Môžte jej namixovať vlastné, podľa toho čo má rada alebo vybrať s ponuky, napríklad aktuálne Vianočné. 

Vanoce 2015 produktovka

3. Knihu od dievčat z A Cup of Style! Každá z nás ktorá sleduje tieto krásky určite po tejto knihe túži (ak ju ešte nemá), tak prečo nesplniť túto túžbu? 


4. Maxi šál! Ak by aj nechcela taký šál, alebo by taký nanešťastie už mala, dá sa skvelo využiť aj ako deka čo je v tomto chladnom zimnom období veľké plus, ktoré poteší (a zahreje). 




5. Posledný dnešní tip je Antistresová omalovánka! Tento hit je naozaj skvelý, aj ja som mu podľahla a sama jednu vlastním. Je to skvelá vec na odreagovanie. Určite by to niekoho pod stromčekom potešilo. 







Panuje už aj u vás taká ta vianočná atmosféra? Tešíte sa na Vianoce? Čo si prajete nájsť pod stromčekom? 

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára