99 otázok z nudy TAG

Ahojte, tento článok píšem do zásoby takže sem asi nebudem písať nič aktuálne aby to nebolo zvláštne takže asi tak. Tento tag som našla na blogu With The Charm a moc sa mi zapáčil. Prišiel mi zaujímavý a trochu aj zábavný preto s ním prichádzam aj ja.


Zdroj: Google




ČO BOL TVOJ: 
1. Posledný nápoj: čistá voda
2. Posledný telefónny hovor: Z maminou 
3. Posledná SMSka: Z maminou (ach jaj..mamičkine dievčatko :D) 
4. Posledná pesnička, ktorú si počúvala: Justin Bieber - What do you mean
5. Naposledy,  čo si plakala?: Minulý týždeň

UŽ SI NIEKEDY: 
6. Šla na rande s niekym dvakrát: Nie
7. Bola neverná: Nie
8. Niekoho pobozkala a ľutovala to: Nie
9. Stratila niečo zvláštneho: Nespomínam si na nič zvláštne.. Ja našťastie moc nestrácam žiadne veci :D
10. Bola skleslá, smutná: Veľa krát
11. Bola opitá a zvracala: Našťastie nie

3 OBĽÚBENÉ FARBY:
12. biela
13. čierna
14. bledo modrá

TENTO ROK UŽ SI:
15. Našla nového kamoša/kamošku: Áno
16. Zamilovala sa: Nie, len platonicky :D
17. Smiala sa až si plakala: asi nie.. 
18. Stretla niekoho kto zmenil tvoj život: áno
19. Objavila pravého kamaráta: možno áno.. to ukáže čas 
20. Zastihla niekoho kto o tebe hovoril: áno
21. Pobozkala niekoho, kto chce byť tvoj dobrý kamarát: asi nie
22. Koľko máš naozajstných priateľov, ktorým plno dôveruješ (zaokrúhlene): 5
23. Koľko chceš mať detí: 0
24. Máš nejaké zviera: nie, ale veľmi by som chcela
25. Chceš si zmeniť meno?: Keď som bola mladšia, chcela som ale teraz už ani nie
26. Čo si robila na svoje posledné narodeniny?: užila si ich na maximum, robila veci ktoré som si celý život tak nejak zakazovala
27. O koľkej si sa dnes zobudila? Kedže som bola v škole tak o 7:00
28. Čo si robila včera o polnoci?: Spala
29. Niečo, čoho sa nemôžeš dočkať: Narodenín
30. Naposledy čo si videla svoju mamu: Asi pred pol hodinou
31. aká by bola jedna vec, ktorú by si mohla zmeniť na svojom živote?: Byť zdravá
32. Čo práve teraz počuješ alebo počúvaš?: momentálne okolo mňa panuje úplne ticho, len ťukot na klávesnicu a zvuky notebooku
33. Hovorila si niekedy s osobou z menom Tom?: Vyslovene Tom nie. Ale z Tomášom áno
34. Čo ti teraz lezie na nervy?: Momentálne som v relaxačnom režime, takže nič
35. Najviac navštevovaná stránka na nete: youtube a blogger

36. aké je tvoje pravé meno?: Lenka
37. Prezývky: Keď poviem pravdu tak ani nemám.. Volávali ma Lele, Leni
38. Chodíš teraz z niekym?: Nie
39. Znamenie zverokruhu?: Kozorožec
40. si muž alebo žena?: žena
41. Kam si chodila na základnú školu?: dve rôzne školy pretože sme sa sťahovali
42. Strednú škola?: -
43. Vysoká/univerzita: -
44. Farba vlasov: hnedá
45. Vlasy krátke/ dlhé / žiadné: Jednoznačne dlhé
46. Výška: 169cm
47. si teraz do niekoho zamilovaná ?: Nie
48. Čo máš na sebe ráda?: Vlasy
49. Máš piercing?: Nie
50. Máš kerku?: Nie
51. Pravák nebo ľavák: ľavák

PRVÝ...:
52. Chirurgický zákrok: Mal sa taký maličký konať pred týždňom ale nebol takže nič no
54. Najlepší kamarát/ka: Sima
55. Šport/aktivita ktorú si robila: 7 rokov som tancovala
56. Dovolenka / zájazd: Buhlarsko, keď som mala asi 4-5 rokov
58. Značka prvých párov topánok: Tak to teda naozaj neviem

PRÁVE TERAZ:
59. Ješ: Nejem
60. Piješ: Nepijem
61. Chystáš sa: Dopísať článok?
62. Počúvaš: Ticho
63. Čakáš: na spánok

TVOJA BUDÚCNOSŤ:
64. Chceš deti?: Nie nechcem
65. Chceš sa vydať?: Nie nechcem
66. Plánuješ kariéru?: áno

ČO JE LEPŠIE:
67. Rty nebo oči: Oči
68. Objímanie alebo držanie za ruky: to je ťažké..oboje
69. Menší alebo vyšší: Vyšší
70. Starší alebo mladší: Starší
71. Romantický alebo spontánny: Spontánny
72. Svalnaté ruky alebo brucho: hmm.. Asi skôr brucho..ale aj ruky
73. Hlučný alebo tichý: Zlatý stred
74. Vzťah alebo úlety: Najskôr úlety, potom vzťah
75. Trouble maker nebo opak: Skôr naopak

UŽ SI NIEKEDY :
76. Pobozkala neznámeho človeka: Nie
77. Pila silný alkohol: áno
78. Stratila okuliare alebo šošovky: nenosím ich takže nie
79. Spala s niekým na prvom stretnutí: nie
80. Zlomila niekomu srdce: bohužiaľ asi áno
81. Mala zlomené srdce: áno
82. Bola zatknutá: nie
83. Niekoho priťahovala/očarovala: áno
84. Plakala keď niekto zomrel: áno
85. Vzdala sa niečoho aby si pomohla kamarátovi?: áno

VERÍŠ V:
86. Seba: ako kedy, ale často krát nie
87. Zázraky: ako ktoré
88. Lásku na prvý pohľad: áno
89. Existenciu rája: nie
90. Santa Claus: nie
91.bozk na prvom stretnutí: áno
92. Existenciu Anjelov: nie





Zapáčil sa vám tento Tag a máte blog? Neváhajte a urobte ho aj vy! Nezabudnite mi poslať odkaz do komentáru aby som sa mohla pozrieť. 



CONVERSATION

1 komentárov:

  1. mne sa te pacil velmi, ale neviem ci sa mi bude chciet odpovedat na tolko otazok :)ale klobuk dole! bol super:)

    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovedaťOdstrániť