MOTIVATION

Ahojte, tento článok bude taký spontánny.. Vôbec som nemala v pláne písať toto, ale prišlo mi to ako fajn nápad tak to píšem. Ide o to, že som narazila na video ktoré ma doslova dohnalo k slzám. Je to veľmi motivujúce a emotívne video. Stojí za pustenie..




Zdroj: Google





Video je o tom nevzdávať sa, vytrvať a dokázať.. Každý máme chvíle kedy sa cítime na dne, chceme skončiť.. Aj ja som sa v takej chvíli ocitla už pred nejakým časom a stále sa tak cítim.. Z veľkej časti je to pre vec o ktorej som písala v TOMTO článku. Tiež sú to nejaké rodinné problémy ktoré ale nechcem rozoberať aby ste si o mne nemysleli  že sa sťažujem.. 


Viem že každý jeden človek potrebuje motiváciu, všetci máme sny ktoré sa môžu splniť ak sa nevzdáme! Preto píšem tento článok.. Chcem aby ste sa schopili a vydržali.. 

Viac k tomu písať nemusím.. Video hovor za všetko.. 



VIDEO TU


CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára