UNBOXING

Ahojte, dnes sa s vami podelím o to čo som našla v balíčku!
Včera si pokojne obedujem, a zrazu zvonček! Vybehnem von a kto tam? Poštárka! Mala pre mňa balíček z čoho som mala úžasný pocit. Prišla som do vnútra, rýchlo zjedla obed a pobrala sa otvoriť balík.









Asi vás zaujíma čo za balík to je že? Tak vám to už teda prezradím. Vyhrala som giveaway na blogu Mámou stylově, ktorý určite všetci poznáte. Vôbec som nečakala že práve JA by som to mohla vyhrať. Ale stalo sa!




V balíčku bol olejíček od Bi-Oil na jazvy,strie a podobné vecičky! + vzorček!



Ďalej kozmetika Catrice! Ako prvý som vylovila rúž v krásnej sýto červenej farbe, bohužiaľ nikde nieje napísaný odtieň. 



Po ňom na mňa vykukla lícenka v takej staro rúžovej až do hnedo-fialovej farbe. Taktiež nikde nieje odtieň. 



Poslednými tromi vecami sú tiene v krásnych dvojitých farbách. Budem sa opakovať, ale ani tu nevidím ich odtiene. 







Ktorý produkt vás najviac zaujal? Ako trávite letné horúce dni? 


CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Jééj, krásne veci! Mne sa najviac páči rúž, teda mne sa páčia všetky rúže, tak to bude preto, no tento má fakt krásny odtieň! :)) Bi-oil mám doma aj ja, je to skvelá vecička a krásne to vonia, Teda niežeby to malo nejakú špeciálnu vôňu, ale ja to mám rada. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ma napadlo že som to ani neovoňala.. hneď som teda musela a máš pravdu vonia krásne :) tiež sa mi ta vôňa páči. Dúfam že aj jeho účinky budú také krásne! :D
      ďakujem za komentár.

      Odstrániť