ÚLOVKY Z KNIŽNICE #1

Ahojte, som tu zas z novým článkom a dnes to budú moje včerajšie úlovky z knižnice. Myslím že to nebudem naťahovať a môžme ísť rovno na to.






Ako prvú knihu som si vybrala:
 Paul Glaser - Tantec s nepriateľom
Táto kniha ma zaujala tým že je to skutočný príbeh z druhej svetovej vojny a také príbehy mám veľmi rada. Zaujala ma aj svojou obálkou.
Vydalo ju vydavateľstvo Motýľ v roku 2014 takže v slovenskom jazyku je ešte pomerne krátku dobu.
Táto kniha má 300 strán, takže taký priemer.







Ako ďalšiu som si vybrala: 
John Green - Kam zmizla Aljaška 
Táto kniha je posledná od Johna Greena ktorá bola preložená do slovenčiny a ešte som ju nečítala. Neuveriteľne sa na ňu teším. Počula som na ňu aj dobre aj zlé ohlasy. Ja som si zamilovala všetky Greenove knihy a myslím si že táto k nim pribudne. 

Tretia kniha bola:
Ralph Sarchie a Lisa Collier Cool - Zbav nás zlého 
Na tejto knihe ma veľmi zaujala obálka. Je také tajomná, záhadná a lákavá. Aj táto kniha je zo skutočným príbehom. Zaujíma ma o čom bude a či sa pri nej budem báť. 

A ako poslednú tu mám: 
Lenka Gahérová - V pekne sa neplače
Aj táto kniha je z ľudskými príbehmi ( áno je vidieť že ich mám naozaj rada :D ) 
Zaujíma ma o čom bude, ale to ma zaujíma u všetkých. 









To sú všetky knihy. :) 
Čítali ste niektorú z nich? Ak áno veľmi ma poteší váš názor na ňu a čo hovoríte na môj výber :) 
Ďakujem za prečítanie






CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára