Holiday TAG

Ahojte, dnes tu mám pre vás prázdninový tag kedže sa tie prázdniny už blížia! Dúfam že sa tešíte tak ako ja.
Poďme teda na otázky :))







1.Zažila si už letnú lásku? 
- viem že takmer všetci áno ale ja nie. Neviem prečo ale ja na to nemám šťastie :D


2.Kde všade si už cez prázdniny bola? 
- Hmm, ak beriem len zahraničie a nie tuto po slovensku tak  Česko, Rakúsko, Maďarsko, Chorvátsko, Bulhársko a Taliansko.




3.Čo máš najradšej na prázdninách? 
- To že nemám starosti a povinnosti do školy, nemusím myslieť kedy bude ďalšia písomka a podobne. Je teplo a ja teplo proste milujem. Milujem aj tie neskutočné horúčavy ktoré veľa ľudí nenávidí, Milujem vodu, more, slnko proste všetko čo súvisí s letom a s prázdninami.


4.Máš radšej dovolenku na Slovensku alebo v zahraničí? 
- Na 100% v zahraničí. Slovensko sa mi moc nepáči a všetko pekné čo tu je som už obehala a chcem spoznávať nové krajiny, kultúry.


5.Chodila si niekedy na tábory? 
- V tábore som bola len raz, bolo tam fajn ale raz mi stačilo.



6.Kde najradšej tráviš prázdniny? 
- Hocikde len nie vnútri! Snažím sa byť vždy čo najviac vonku a aj keď som na notebooku tak vonku! :D ale najrajšej asi niekde v bazéne alebo v mori.



7.Keby si si mohla vybrať dovolenku, kam by si išla? 
- Jedno miesto asi nevyberiem, chcela by som prejsť celý svet. Chcem toho stihnúť navštíviť veľa, tak uvidíme či budú financie. Ale láka ma USA.



8.Dokázala by si stráviť celé prázdniny na jednom mieste? 
- To záleží na tom, čo by to bolo za miesto. Ak by to bolo doma tak určite nie, ale ak niekde v zahraničí na peknom mieste tak áno.



9.Čo najradšej robíš cez prázdniny? 
-Opaľujem sa, kúpem sa a relaxujem <3



10.Máš radšej júl alebo august? 
-Ja v týchto dvoch mesiacoch nevidím nejaký rozdiel, v oboch je teplo, prázdniny a všetko čo k tomu patrí. Ale ak si mám vybrať tak asi júl pretože v tedy prázdniny začínajú a v auguste už musím premýšľať na školou, pomôckami do školy a tak podobne.




11.Plánuješ si prázdniny alebo tomu nechávaš volný priebeh? 
- Tak 50 na 50, pretože plánujem si termín dovolenky a takéto veci ale inak to je všetko spontánne




12.Obľúbená príchuť zmrzliny? 
- Určite jogurtová. Ale tiež mám rada všetky ovocné. Najradšej si dávam jogurtovú s nejakou ovocnou. No zmrzlina ktorú neznášam je čokoládová :D som asi jediná, že?






To by bol celý tag. Aké máte zážitky s prázdnin? Zhodneme sa spolu v niečom? Budem rada keď mi zanecháte komentár s odpoveďou :)

CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára