Food inspiration I.

Ahojte, rozhodla som sa pre nový formát článkov, ako ste si už z názvu všimli budú to fotky nejakých tých mojich jedál. Dopredu vravím že sa nestravujem nejak raw, paleo, vegan alebo niečo podobné. Nebude to ani nič extra zdravé. Niekedy si dám zdravú mňamku ale inokedy zase aj poriadne nezdravú dobrotu.. Tak môžme isť na to!




Hneď na začiatok dávam tieto výborné cestoviny s hubovým ragú a parmazánom, ktoré som si vychutnala v reštaurácií Slnečná záhrada. Nemalo to chybu, ak máte cestu okolo Kramárov tak neváhajte a zastavte sa tam. 



Toto je moja úžasná ovseno-pohanková kašička s pomačkaným banánom a datlovým sirupom 


 

Veľmi nefotogenická ale zato výborná Hokkaido polievka s tekvicovými semiačkami. Maminka ju vie najlepšie! 



Jedna s lenivých večier kedy sa nikomu nechce nič navariť. Vtedy prichádzajú na scénu chleby. Tu s lučinou, šunkou a kúskom poľnej uhorky 


V červenej miske sa nechádza tvaroh s banánom a vedľa jabĺčko. Ak ste ešte neskúšali jesť tvaroh s banánom tak to musíte skúsiť. Ja to úplne milujem. (ak ste si mysleli že sú to raňajky, tak nie je to svačinka :D) 


Ako by som mohla odolať maminým výborným koláčom? Tu jeden s nich spolu s jabĺčkom! (opäť svačinka) 

 

Koláče part 2. Tento krát tvarohový, je to jeden s mojích najobľúbenejších. Opäť s jablkom 


Rýchla, ale za to výborná večera v podobe cestovín s vajíčkami a zeleninou. Keď som bola malá mohla som sa po tom ujesť! 


Jedla s lenivých večerí. Zde s domácou rybyčkovou pomazánkou. Mňam 



Možno to vyzerá ako kašička ale nie, je to BB puding (podľa návodu 3 porcie, pre mňa 1 :D) s jabĺčkom a piškótmi. (asi som fakt pažravá ale je to svačina) 


Delikatesa! Ryžové rezance s tofu, brokolicou a hráškom + zelenina. 

 

Zakončíme to týmto krásnym jedlom zase s reštaurácie. Tento krát zapekané kuracie s prosciuttom, paradajkami a parmazánom, ako príloha opekané zemiaky.



Rada by som vedela či sa vám články s touto tématikou páčia a chceli by ste ich viac. 

Ak chcete recept na niečo s tohto článku, neváhajte a spýtajte sa v komentároch. 


CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára