ČO SA STALO?

Ahojte, dnešní článok bude taký kratší pretože vás chcem len oboznámiť s tým čo sa v predchádzajúcich dňoch dialo a prečo nejakú tu dobu neboli vôbec žiadne články. Verím že to už bude lepšie a ja sa vám budem môcť naplno venovať! 



Zdroj: Tumblr


Začalo sa to už začiatkom školy, a to tým že ma dosť rozboleli zuby, ale neriešila som to. Hovorila som si že to prejde. 
Prešli tri dni, a bolesť neustupovala. Skôr naopak, rozšírila sa do celej pravej polky tváre. To som sa už začala trochu báť. Bolelo to tak moc že som sa celé dni napchávala lieky od bolesti. Kedže bol víkend musela som vydržať do pondelku.
V pondelok som sa teda vydala ku svojej doktorke a tá ma poslala na ORL. Fajn, na druhý deň som šla tam a našli mi len trošku zdurené dutiny a to je všetko. Dali mi lieky po ktorých som nevidela vôbec žiadne rozdiely. 
Prešlo ďalších pár dní a bolesť stále rástla. Preto som zavolala neurologičke  ale tá ma objednala až na piateho októbra a to som ja teda čakať nechcela. Nič sa ale nedalo robiť. 
Každým dňom bola bolesť väčšia a už ani lieky na bolesť nezaberali. Preto som sa ocitla v sobotu večer a pohotovosti na Kramároch. 
Hneď ma hospitalizovali a hľadali príčinu. Až dnes (18.9) zistili ako tak príčinu a pustili ma domov. Mám nejak poškodený kĺb na danej strane a dali mi potrebné lieky takže uvidíme ako to bude pokračovať. Ešte musia prísť výsledky z magnetickej rezonancie a ak budú v poriadku, je jasné že to je z toho kĺbu. 


Veľmi mi písanie chýbalo. Nemocnici sa písať nedalo, bola som rada že žijem a teraz, hneď ako som prišla som zamierila na blog! Pri tom ležaní ma napadlo toľko článkov takže sa máte načo tešíť! 

CONVERSATION

1 komentárov:

  1. Tak najlepšie bude, keď ti už bude lepšie. Na ďalšie články sa teším. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť