DAY 1 - Your blog´s name/ Tvoje blogové meno

Ahojte, vítam vás pri prvom dni z mojej 30 dňovej blogovej výzvy. Ako prvé tu je moje blogové meno, takže vám poviem prečo som sa rozhodla práve pre tento názov. Mám s tejto výzvy veľkú radosť a teším sa aj na ďalšie dni! Dúfam že aj vy.











Pred tím ako som tento blog založila som dlho rozmýšľala ako ho pomenujem. Pretože som nechcela aby bol môj blog zameraný len na jednu tému (kozmetika, móda, knihy...), tak som premýšľala nad názvom ktorý bude všeobecný pre akúkoľvek tému.



Chcela som aby ste vedeli že to, čo sem píšem je môj život, to čo ma baví, preto som do názvu dala slovo "life".


Dospela som k názvu "life style". Ale to sa mi zdalo také suché. Ničím zaujímavé, jednoducho nudné.

Kedže sa volám Lenka, pridala som "by Lenka".

Konečný výsledok sa mi páčil, bola som spokojná a tak som konečne mohla vytvoriť blog! Som rada že som zvolila tento názov.




Ak máte blog, môžte mi do komentáru napísať ako vzniklo vaše meno. Rada si to prečítam.

CONVERSATION

4 komentárov:

  1. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Názov blogu je vždy na dosť dlhé rozmýšľanie... Ja mám názov DominicaLand, čo je spojené moje meno - Dominika - a slovo land - teda niečo ako krajina. Má to vlastne byť taký môj vlastný svet, v ktorom fungujú pravidlá, aké si vymyslím a dávam tam to, čo si myslím a čo sa mi páči... :))
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Názov tvojho blogu je fakt úžasný! :) Veľmi sa mi páči :) ďakujem za komentár :) potešilo ma to..

      Odstrániť